18 Kasım 2008 Salı

bugün öğle yemeğimiz için toplanmıştık. ben telefonla konuşuyorken abla kardeş arasında çıkan bir sorun için üzüldüklerini görmem benide üzdü..işin kötüsümü iyisimi bilmiyorum ama her ikisinide anlamaya çalışıyor ve kendilerince haklı buluyorum ve ne hikmetse sessiz kalıyorum böyle zamanlarda..bir teselli ver'emiyorum.inşallah herşey daha iyi olur herkes için.. sonracıma ahretime geçmiş olsun ziyaretine gittik frd ve cnm mrym ile :) ahretim gillerin oralara gitmeyeli yıllaaaar oluyor ..iyi gördüm onu..bir yabancı gibiydim her zamanki çekingenliğim devredeydi gene buda doğaldı sonuçta ilkokul arkadaşım o benim onun üzerinden bir sürü arkadaşlıklar dostluklar geçirdim dialoglar azaldı haliyle ama yinede gönüller birdi..memnun kalmıştır umarım oda...inşallah çabucak iyileşir ve iyileştirmek için çabucak dönebilir işine gücüne... bu arada yağmurda yürümek iyi geldi sanırım, keyifliyim hamdolsun...

Hiç yorum yok: