10 Kasım 2008 Pazartesi

yine bir hafta başı...

Bugün 10 kasım.. Lisedeyken saat 09'u 5 geçe 1 dakika saygı duruşunda dururduk, hiç geçmek bilmeyen o bir dakika içinde bir kişinin gülmesi tüm öğrencileri kışkırtır hepimizin gülesi gelirdi..sonra bir yıl alkışlanır diğer yılda Ata'mıza saygısızlık olarak değerlendirilebilir düşüncesi ile alkış yasaklanır sessiz kalınırdı.. Bugün de işyerimde konuşulan konuda bu oldu malum siren seslerinden sonra.. Keşke dedik Ata'mıza saygı duruşunda bulunurken bari bir fatiha okunsa, siren sesleri yerine dualarla anılsa..Mustafa filmi eleştiriledursun Ata'nın ve tüm ölmüşlerimizin mekanı cennet olsun... Ey günlük sence neden herkes bana darphane muamelesi yapıyor ! Madem ekonomik bir sıkıntı söz konusu bu benim içinde geçerli yahu, burdan aile bireylerime sesleniyorum yaklaşmayın madden bunalımdayım ! ama ben biliyorum bizim evdeki huzur babama, babamın huzuru ise parada ! boşuna dememişler para var huzur var ! evdeki huzur zenginlik budur ! aaaaaaah ah !!! Günün güzelliği : tüm ailemle aynı sofrada (ablamın deyimiyle ne bir eksik ne bir fazla) yaprak sarması yiyebilmekti mmmm :)) işte mutluluk bu !!

Hiç yorum yok: