22 Aralık 2008 Pazartesi

özledim be blogcum seni yazamadım kaç gündür yazcak bişide yoktu hoş.. bugün gün vardı bizim evde.. kış günü bizde gün olmazdı aslında da baktık kimse almıyor çekiliş yaptık bahtsız talihime 3.sıra çıktı.. pek bi yorulduk sorma gitsin kuzineyi falan kurduk mutfağa oohh sıcacıkkk pastalar börekler gırla gitti menü güzeldi sildi süpürdü vatandaş kaya kurabiyesi günün favorisiydi kısırda limonluca pek güzeldi sevdim sevdim keyifli geçti emnem pek bi yoruldu yavrım sağolsun dün gece bizde yattı pintiliğinden yanına yaklaşılamadı:Pp canım o benim ya kıyamamm bi pazarı daha bitirdik işte aman hayırlı uğurlu olsun ha bide dün gece rüyamda salıncağa biniyodum korktum ha ben inmek istedikçe o ağııırr ağır yükseklere uçurdu beni havalandım gökyüzüne doğru aheste aheste sabah anneme anlattım yükselcen sen dedi hadi yırttım gene :))

Hiç yorum yok: