24 Aralık 2008 Çarşamba

günaydın

hayırdır inşallah bu günde rüyamda merdiven çıkıyodum yanımda aslı'da vardı üstelik.(aslı'yı aradım patronu çıktı aslı yok fotokopisini versek olur mu dedi öööööööö:)) normal bi merdivende değil biniyoruz bi ip var onu asıldıkça yukarıya doğru çıkıyoruz yürüyen merdiven gibi asansör gibi bişimi ne. sonrada uyandım beyaz bi güne. kar yağmış gece. rüzgar, uçuşan karlar, hava buzz.. şerif amca getirdi bi ton triple neymiş hoşgeldin dememişim buraya geldiğinde ablama ispiyonluyomuş beni. çok kalabalıktı o gün burası oda bana bakmıyodu bende demedim.. ah şu beklentiler...beklediklerim, beklenenler.... bu arada babamın ruhsatları dün çıktı verdim kendisine allaaaahımm ne laflar ne laflar "kızım çok teşekkürler , Allah razı olsun, çok hakkınız geçti, ellerinize sağlık" vs.vs... menfaat dünyası karrdeşimm:))

Hiç yorum yok: