6 Ocak 2009 Salı

düğün hediyesi düşüncesi

bugün meri ile iki çift laf ediyorduk. kri krisinin arkadaşı can'ın düğün hediyesi olarak yemek takımı aldığını söyledi bana. çok etkilendim Allah razı olsun dedi. iyi arkadaşı can tabi. bende merinin sıkı dostuyum ama daha hediyem bile ortada yok.hoş daha düğüne çok var ama meri herşeyi hazır nazır sever işi şansa bırakmaz aklı takılı kalsın istemez. ben ütü alıcam zaten ama etkileyici bi hediye olmayacak gibi geliyo.tefal baktım pek beyenemedim. tek çeşit kalmış adamın elinde. arçelik lal serisi mi alsam dedim(renklerini sevdim-çok tipçiyim) baktım ki olmayacak..çünkü ihtiyaç değil onlar zorunlu ihtiyaç değil. bize lüks. kettle güzel aslında ama onu aldı o alamam o yüzden.. mutfağı için bişeyler düşünmeliyim..oklava ve yastaç alıcam onlar aklımda.. bir an önce hazırlayıp evine gitmeliyim mericiğimin. iştende çıkamıyorum ki gündüz..neyse bakıcaz bi çaresine artık.. gidip yatmak lazım şimdi ama nerde. sabah işe erken gidicem kısmetse..8 de orda olma planları yapıyorum inşallah güzel hediyeler bulurum canım dostuma ya...

Hiç yorum yok: