2 Şubat 2009 Pazartesi

huzursuz bacak sendromu

Bazı geceler bacaklarımda hissettiğim ağrı değil, acı değil, böyle biri karşıma geçsede ayaklarımdan asılsa rahatlayacam sanki öyle bi durum. Sürekli bi kıpırdatma isteği, bükme, gerinme, şekilden şekile girme gibi türlü haller. Uyutmuyor insanı ki her gece olsa (Allah korusun) nasıl yaşar insan bilmiyorum sabah kalktığımda şaftım kayıktı çünkü. Uyuyamadım, uzun zamandır olmamıştı. Hareket edersen hiç sorun yok, bazı bu sorunu yaşayan kadınlar geceleri ev işleri yapıyorlarmış. Teşhiside ben kendim koydum bu olay başıma geldiği zamanlarda. Tv, internet derken buldum rahatsızlığın adını : "huzursuz bacak sendromu" Sebebinide anlamıyorum ki neden oluyo kaynağı nedir. Hani ne bilim sıcaktanmı, soğuktanmı, hareketsizliktenmi, durum ne bilemiyorum. İnternette falan araştırdığıma göre B2 eksikliği demir eksikliği falan olabilirmiş. Şükrediyorum bunu hergün yaşamadığıma, yaşayanlarada Allah şifa ve sabır versin diyorum.

2 yorum:

NoSTATIC dedi ki...

Vay!zarları aynı atmışız!Ne sinir bi'şeymiş bu yaa..Ben de daha yeni öğrendim,adıda sinir,kendide sinir..Geçmiş olsun ikimizede..:)

yuri dedi ki...

evet umarım geçmiştir ve bi daha da uğramaz:)