14 Şubat 2009 Cumartesi

İki gün önce koyunumuz hastalandı annem veteriner çağırmam için telefon etti bana. Veteriner gelmiş gitmiş falan o gece annem sürekli koyuna gidip bakmakla meşgul olunca sabaha hasta uyandı başı ağrıyodu. Annem telefonda koyun hala hasta napıcaz diyince sen nasıl oldun diyorum boşver beni diyo anne koyunun hastalığımı önemli seninkimi diyip gülümsedik. Neyseki koyun o gün iyileşti fakat annem daha da hastalandı ve dün doktora götürüldü ama herkes seferber. Dr üzüldünmü demiş üzüldüm demiş ama koyuna üzüldüğünü sölememiş:) bi baktık hastaneye yatırmışlar serum falan yiyor şeker varmış yükselmiş yok safra kesesinde sorun varmış falan derken şimdi daha iyi şükürler olsun. Başında gelin var :) Allah razı olsun çok vefalı yengem:Pp Yarında kısmetse ben devralıcam refakat işini ve pazartesi çıkıcakmış inş annem. Evde onun boşluğu hiç bişeye benzemiyor. Bende ablamın çalıştığı yemekhaneye gittim biraz yardım ediyim diye amanınnn millet ne işler yapıyoda biz bilmiyoruz kimseninde ruhu duymuyor orda dönen işlerden sanki. İn gibi çalış çalış yap yedir yıka saati yok bişeysi yok sırf gönül işi ha. sevmese yapamaz kimse. Ama çok keyifli yanlarıda var resmini çekebilseydim de gösterebilseydim burda keşke. 210 tane yumurtayı kaynatmak için tencereye koymuşlar sabah öğrencilere kahvaltıda vermek için. Buzdolabına götürüceğimizi söylediği piyazlık fasulyeyi (öküz gibide ağır bel falan dayanmaz bu işe ben olsam çalışamazdım öle bi yerde) bi odaya koyduk. Burası buzdolabımı dedim:) Soğuk bi oda kiler gibi peynirler malzemeler orda. Çok güzel yaw. Bizim evde de olsun isterdim:) Velhasıl kelam yemek yemek basit iş. İnsanın önüne gelene kadar nelerden geçiyor ne emekler veriliyor kıymet bilmek lazım kıymett.. canım ablam benim be!

2 yorum:

elif dedi ki...

geçmiş olsun hem koyununuza,hem annenize..

bende blogumu aktarmak istiyorum başka bir adrese ama nasıl olacak bilmiyorum yardım edermisiniz?

yuri dedi ki...

Elif teşekkür ederim.

ayarlar-yayıncılık adımından blog*spot adresini değiştirerek yaptım, bilinçli yapmadım bende kurcalarken oldu:)