29 Mart 2009 Pazar

muhtelif





26 mart perşembe :tuğçeye doğumgünü hediyesi olarak 2 kutu eti sticksi ilçe belediye başkan adayı olan kırtasiyeciye paket yaptırttım.ücretini sorduğumda "bu kez bizden olsun oy verceksinya" dedi. :/
27 mart cuma : *bölge md.nden mine hn ve fatih bey geldi. patronum onlarla birlikte benide yemeğe götürdü. nedenini anlamadım:/
*nejlacıma pazardan 1tl ye kırmızı çorap aldık doğumgününü kutladık
28 mart cumartesi: balıkesirin altını üstüne getirdik siyah bir elbise aradık sade ve sadece. neden alışveriş özürlüyüm bilmiyorum beyenemiyorum:/
29 mart pazar: oy kullandık. hayırlı uğurlu olsun vatana millete. annem ve babam biz kalkmadan gitmişler 2.ve 3.sırada kullanmışlar oylarını. eve geldiklerinde babam cebinde bulduğu evet mühürlü kağıdı farketti. bu kağıt fazladan herhalde deyip belediye meclis üyesi kağıdını cebine sokmuş:) annem ben bile yapmam senin yaptığını diyip havasını bastı:) sonra biz gittik oldukça kalabalıktı. mahallemizde 7 tane muhtar adayı olması hasebiyle cazgır muhtar karıları(eşleri demek isterdim ama!) birbirlerine girdiler desem yeridir. muhtarlık sonuçlarını bilmiyorum ama belediye yine aynı başkanla devam olduğunu öğrendim..ne diyelim hayırlısı olsun..

Hiç yorum yok: