12 Nisan 2009 Pazar

içimdekiler

yani blog açasım gelmiyor seni he! bi tema beyenedim şöyle sana yakışan hanım hanımcık, ne klasik şablonlar ne diğerleri.benim beceriksizliğim gerçi ama çok vakit alıyor yahu.zaman kaybı yani:Pp pek bi tipsizsin ama bulucam er yada geç merak etme.. bugün kabul günü vardı bizim evde..gittikçe azalan kızlarımızla devam ediyoruz. menüye bayıldım bu kez. ıspanaklı bi pasta yapılıyorya ondan yaptım.pastanın dibini sıyırmayı pek severim ama yeşillikten sıyıramadım içimde kaldı:P bide kandil simidi amanın o mahlepli şey ne güzel oldu öyle portakal hatcam sağolsn nefis bi tarif herkese tavsiye ederim.havada çok güzeldi bea. şu an belim ağrıyor..sanada günlerdir hiç yazıcak bişeyim yok..güncelleyesim yok..hayat enerjimi bahar sayesinde toparlamayı ümit ediyorum..son günlerde yaptığım pek bişi yok..merinin davetiyelerini yazdık geçtiğimiz p.tesi alışveriş için blk.e gittik yolda bisiklet yarışını gördük semiramislen. otobüste onların fotosunu çekmek zor imiş ama ucundan sonlarda kalan iki kişiyi resimleyebildim ahanda ekte. çok güzel gözüküyolardı kıskandım onları..bisikletimi henüz çıkarmadım ben.. sonracım istatistik sınavına girdim 26 soruda 11 doğrum olduğunu tespit ettim.. hazirana ineklemem gerektiğini anladım:s çok nefis bi çift topuklu ayakkabı aldım. vitrinde gördüm beyendim ve aldım. işte böyle alışverişler benim tutkum. ama her zaman aynı şey olmadığından mal gibi bakıyosun vitrinlere. yürüdüğün yol su toplamış olarak günün sonunda ayaklarında beliriveriyor. babam bu sabah sen başka işte çalışsana artık dedi..onada gına geldi galiba. sanki hemen oluveriyo bi iş. övünmek için başka sebepler aramalısın baba. ama haklı yanıda var..bende istiyorum tabi ama millette yuri gel bizim sigorta şirketinin sana ardına kadar açık kapıları demiyor yani. daha vakit var biliyorum ben..nasip nasip. haftaya şu zamanlarda nerede olucam bakalım... hadi iyi geceler. yarın p.tesi:S işe gidesim yok..

Hiç yorum yok: