3 Nisan 2009 Cuma

kızlar kızlar gelem mi

lise yıllarımdan kalan arkadaşlarım olan özi ve zeri ile msn konferansı düzenledim bugün. eski arkadaşlıklar olduğu içinde iletişimi sürdürebildim. çok sıkı fıkı ilişkilerimiz olmasada bugün görüşmek iyi oldu. çene yaptık biraz. bisiklete binicez hatta zeri ile sevindim. kendime arkadaş bulamıyordum zira. sonra geleneksel pazar turu. pazarda meri ile karşılaştık pazar arabası almış gidiyordu evine doğru ferdayı görmüş bizden önce gelin olcak kızlar gezer dururmu demiş halbuki ikisinin düğün tarihleri arasında bir hafta oynuyor:) gezenti kızlar:) meri p.tesi davetiyelerinin üstünü yazalım dedi belki yemeğe çağıracak bizi p.tesi inş. son günlerimiz onunlada:( ardından bim den 1 liraya 1 kg file içindeki limonlara çok sevindirik oldum. sonra eve geldim evdeki dağınıklığa sinirlendim. yorgun düştüm elif aradı iki lak lak ettim. nişanlısını çekiştirdik falan filan..elifide özledim.
aa sahi birde dilekle konuştum öğle arası ist.da ona gidicemya kısmetse planını yaptık. işinden ayrılmış başka bi tüp bebek merkezine girmiş keyifsizdi sesi. benle konuşurken iş telefonuna cvp verdi çok güzel konuştu kadınla can dostum:P ilgili bi hemşire kendisi. kusura bakma canım dedi bunlar bizim gebelerimiz:)
bak buraya yazınca farkettim ne çok arkadaşımla görüşmüşüm bugün dimi..

Hiç yorum yok: