10 Mayıs 2009 Pazar

bi tek annem olsun bana bişey olmaz

canım annem, senden ayrılmamak uğruna hiçbir yere gidemeyişim, üniversite okumak istemeyişim, sana olan bağlılığımdandı hep..senden uzakta yatılı okullarda okumak hep gözümü korkuttu gidemedim sensiz. O kadar bağlıyım ki sana hala dizinin dibinde durmak bana güven, huzur ve rahatlık veriyor. İnşallah senin sabır ve fekadarlıklarının karşılığında bende sana layık bir evlat olurum, seni hiç üzmeyen, kırmayan, öf bile demeyen hayırlı bir evlat..iyi ki varsın annem iyi ki annemsin.. sertabın ağzından.. Annedir yüreği fazla dayanamaz. Herkes bıksa benden annem bana doymaz. Öper besler beni, unutur kalbinde. Annem burda olsun bana bişey olmaz.. Hergün bakar bana kusurumu görmez. Günler gece olsa o ışığı sönmez. Ellerim büyüdü avuçlarında. Bi tek annem olsun bana bişey olmaz..

Hiç yorum yok: