2 Mayıs 2009 Cumartesi

üffff


hava yağmurlu ve kasvetli. suratım 5 karış asık. niye çünkü bugün günlerden cumartesi ve yine baskılı bir tahsilat günü. nasıl sıkıcı bir iş anlatamam.üstelik dünden beri herkes tatil ama biz çalışıyoruz. işçi bayramı işçilere değil memura hediye sanki. hiç bir işime böyle üf püf demiyorum ama telefonla müşteriyi aramak, para istemek en nefret ettiğim iş. veresiye illetinden kurtulduk ama eski veresiyeleri toplayamıyoruz. öncelikle müşterilere sesleniyorum burdan, ödeyin abi borcunuzu batakçımısınız nesiniz ya mecburmuyuz biz sizin arabanızın sigortasını ödemeye he! allahım duy sesimi acenteden transfer et beni artık. sigorta şirketleri sizde duyun sesimi! bak çok tecrübeliyim söz mezunda olcam temmuzda inş. ama tahsilat departmanına almayın orada çok verimli olabileceğimi sanmıyorum. ama yinede gel yuri tahsilatta açık var oraya alırız seni dersenizde tabiki hayır demem ordan bi geçiş yolu bulurum ben diğer departmanlara:P mesela hasara alın beni orda çok iyi olurum. hiç pişman olmicaksınız valla bak. bu hayallerim bi gün gerçek olucak inanıyorum.. inanıyorum..

Hiç yorum yok: