24 Haziran 2009 Çarşamba

Piknik

Posted by Picasa
Pazar günü pikniğe gittik güncü kızlarımızlan. Ben arka freni tutmayan bisikletimle gittim.(yola çıktığımda farkettim frenin bozulmuş olduğunu) Nejlajımı takipteydim. Mıcırlı yola kendimi kaptırıp direksiyonun üstünden havalanmadan sağ salim varabildim. Çok eğlendik.. Yedik, içtik, bol bol güldük, ip atladık, salıncakta sallandık.. İp atlamayalı yıllar olmuştu' laleli belkıs içeriye gel kız' yaptık:) Sonracıma 'dolmuş doldurmuş emineyi doldurmuş'ta yaptık:) Ben 1-2-3 kurbağa yaptım.. Yapmaz olaydım demiycem çok eğlendim ama 3 gündür kendime anca gelebildim:)) Ceketi zor giydim yahu kollarım, karın kaslarım hiç mi çalışmıyordunuzda bu kadar et kesti(et kesmek sözcüğünün yerine ne kullanılabilir bilemedim:) her yerimi benim. Sonra semiramis bisikletime bineyim dedi 10mt hadi bilemedin 20 metre ya gitti ya gitmedi arka freni kullanamadığından düşerim korkusuyla(keşke ayağını arka tekere sürterek durdursaydı:P) atlamak istedi anam sen benim bisikletin ön tekeri çıksın gitsin: Hönkk bakakaldık, ucuz atlattığımı düşündük..Zira ben yokuş aşağı Allah ne verdiyse sallandığımda fırlamış olsaydı o ön cant lastik her türlü dalgası artık kafatasımı falan toplarlardı herhalde:'( Bunada şükrettik...Sonra bide semiramisin getirdiği el işinin içindeki tığ battı bi taraflarıma..Noluyoruzz dedik:)) Okuyun üfleyin bana dedik:))
Velhasıl herşeye rağmen güzeldi piknik..Bi daha kimbilir ne zaman gideriz ki aynı kadroyu bulmakta pek mümkün olmayabilir herkes farklı yerlere taşınıyor, evleniyor vs..
Dipnot: bilgisayarcığım düzeldii memit sayesinde...

Hiç yorum yok: