2 Ağustos 2009 Pazar

son gelişmeler

bu düğün furyası bi son bulsa diyorum! ben artık hediye ne alsam ne götürsem küçük altın götürmesem ayıp mı olur diye düşünmekten yoruldum, millet evlenmekten yorulmadı:) dün gece kadir amcamlar geldi bizde kaldılar..güzel bi pazar kahvaltısı yaptık birlikte bahçede misler gibi..sonra ilyasın düğününe gitti onlar..sonra ben evden çıktım 2 gibi yengenin evine gittim..yeni gelin semiramis gelmiş onunla görüştüm yengenin evinde, gittiler..eminecim gözü yaşlı kaldı arkada..sonra bugün ilk iş arkadaşlarımdan özgür evlendi..onun düğününe gittik birlikte emine, yenge, tuğçe falan.. yemekte tiriti yiyemeyen iki kızı haşladı salak kadının teki..neymiş onlar için hususi döktürmüş tiriti sizin artığınızı kim yermiş dırdır vır vır bir değil iki değil 10 laf etti kesin kızlarda garibim gık demediler artık ben söylenicektim kadını susturmak için ki gerek kalmadı bereket.. nasıl bi misafirperverlik be anlamadım yiyemiyodur belki insanlar ne baskı yapıyosun allah allah.. neyse gelini çok beyendim nur yüzlü Allah mesut etsin ikisinide.. bide fotoğraf çektirme krizi... makinamı evde unuttum illada çekilcekmişiz gibi damat çekti bizi tüm kadınlarda bize bakıyor ne varsa odak noktası olduk iyi mi..ordan çıktık suçıktıya gittik halil dayımlarla görüştüm..birazdan buraya gelicekler..ben ordayken buraya aslılar gelmiş kardeşi nişanlısından ayrılmış onu anlatmış üzgünmüş falan filan..pazar serüveni sürmekte blog..

Hiç yorum yok: