29 Eylül 2009 Salı



Döndüm İstanbul'dan...
çok çok foto çekmedim bu kez bunlarda kayda değer olanları...
Eğitimin Ticaret Ünv.de olması iyiydi(bol bol galatayı seyrettim) ulaşım çok sıkıntı yaratmadı..Kendim gidip gelebildim her yere.. Yemek arasında mısır çarşısına daldım, baharatlar aldım, gezdim...İlk gün eğitimi bitincede avare avare galatadan geçip tünelle taksime çıktım..İstiklal'de insan seyrettim..2. gün eğitimi ve sınavı atlattıktan sonra yollara düştüm..Neye elimi atsam kuruyor tezini gündeme getirdim:) Otobüs zor buldum, ertesi gün işe yetişmem için 23 otobüsünü bulabildim (otobüsün servisini az daha kaçırıyordum taksiciyle mecidiyeköyde döndük durduk adam kamil koçun yerini bilmiyor e bende bilmiyorum, birde gs maçı varmış üstüne)neyse ki saat 5'te Balıkesir'e indim..İşe geldiğimde 08:45'ti eve bile uğramadan geldim..Uykusuzda olsam sağsalim geldiğime şükrettim..Arkadaşlarımı görmek hele ki mercanımı görmek çok iyi geldi..İstanbul bu kez yordu beni...

Hiç yorum yok: