2 Aralık 2009 Çarşamba

3.km deyip geçme

Bizim ev çarşıya 3 km.uzaklıkta blog. Gerçi sen biliyosun da ben bilmeyenlere söylüyorum:P kızım sana söylüyorum gelinim sen dinle yani:P
Babamın bi 131 şahini var(dı) ruhuna fatiha dememize az kaldı çalışmıyor son günlerde araba:) Onunla getirip götürüyodu babam beni işe son yıllarda...Bugün de çalışmayınca eski günlerime dönüp okul taşıtına binip geldim...(Binerken de binmesem iyi aslında dedim şoföre oda olsun her zaman değilya dedi)
Evimiz uzak olduğu için senelerce ben ya yürüyerek geldim gittim ya minibüslerle ya da okul taşıtlarıyla!(Belediye servisi denen şey nedense bize uğramıyor)
Ortaokul ve lise yıllarım genellikle öğrenci taşıtlarında geçti.. Sakızını çiğneyip çiğneyip camın buğusuna yazı yazdıktan sonra tekrar çiğneyen kız çocuklarıyla, ya da burnunu önlüğünün etek kısmını ters çevirip siliveren çocukların arasında geldim gittim okuluma.. Sonra okul bitti iş hayatı başladı.. Ama alışkanlık:) Bi gün yine bi okul taşıtına binmiştim. Şoför tanıdık bin bin dedi. E iyi bindim 100 mt. gittik karşımıza jandarma ekipleri çıkmasın mı:)) Sağa çektik bismillah.. Jandarma ekibinden olan uzman çavuş arabanın sol tarafından başlayarak çocuklara bakmaya başladı ve arabanın sağ tarafına geçti...Şoför bana bu arada dediki başörtünü çıkar başörtünü çıkar!! Jandarma beni öğrenci sanıcak güya çıkarınca salak adam! kızsammı gülsemmi ağlasammı bilemedim..Neyse jandarma sağ tarafa dolaştııııı ve kapıyı açtıııııı birde baktıki ben:)) İşyerime gelip giden biriydi uzman çavuş tanıyodu beni.. Ben mal gibi kaldım bişi diyemedim .. Şoför gak guk açıklama yapmaya çalışıyo filan, jandarma uyardı bir daha olmasın diye ve yolumuza devam ettik..
Ve şoför bana yine bunu dedi
başörtünü çıkarsaydın böyle olmayacaktı!
hacı abiye laf yetiştiricek halde değildim!!

3 yorum:

papuç dedi ki...

başörtünü çıkar hee...şoförrrr şoförrrrr Allah sana akıl versinnn emiii...zihniyetine kurbağalar yağsın şoförrrr şoföörrrr:)

absalom dedi ki...

anlamadım ya yuri...
ne alaka?

yuri dedi ki...

pabuç; yok devenin bale pabucu denilcek zaman dimi:))

absalom; güya eşarbımı çıkarınca beni ilkokul öğrencisi sancak jandarma:))
tamam küçük gösteriyoruzda o kadar da değil yani:Pp
mal şoför tövbe yarabbim ya:))