27 Ocak 2010 Çarşamba

kar yağıyorrr!

dışarı çıkıp kartopu oynadık 10 kişi falan, gözümden şişlendim kızardı biraz ama olsun, kara yatıp hiç kar yağışını seyretmemiştim, karın üstüne yağışını seyretmek çok güzel şeymiş...

hava yumuşacık oldu, iki gündür çekilen ayaz yerini pamuk gibi yumuşak bi zemine bıraktı...nil karaibrahimgil demişya istanbul bugün krem şantili çıkıp tadına bakın diye çok güzel demiş...oturmamak lazım evde, evden çıkana kadar zaten o mızıldanmalar o üşenmeler, çıktıktan sonra içeri giresiniz gelmiyor:)
birde eldivenlerin sıcacıksa ve kalınsa oo kimse tutamaz seni, yalnız ben kartopu atmayı beceremedim çoğu kez ıskaladım...(hayatı ıskalama da:P)
yarına baya birikse kar, tatil olsa işlerimiz, işe gidemesek, kocaman bi kardanadam yapsak, burnuna havuç taksak, fena mı olur? :))

2 yorum:

Selami dedi ki...

Akşam burada da tekrar yağmaya başlayan kar ile birlikte hava yumuşacık oldu.Kar dolayısıyla binmediğim arabamla çarşıya alışverişe gideyim dedim.bastıran kar yüzünden zor çıktım mahalleye.kalsak bırakacaktım arabayı kaldığı yere.
Bu kar en çok çocuklara yaradı aslında.gerçi onlarda biraz buruk.Keşke okullar açıkken yağsaydı da tatil olsaydı derler gibi çünkü.Bütün gün karın üzerinde oyunlar oynayıp kayıyorlar.Benim oğlumda dahil.....

yuri dedi ki...

:)) çocuklar yaşadı evet...
benim her yanım acıyor şimdi dünkü kartopu oynamanın ceremesini çekiyorum:) ama değer...