6 Temmuz 2010 Salı

oyyhhh...
ey blog,
günler nasıl geçiyor bi döktüreyim iki satır...
bir gündü hava ılık ve cadde kalabalık:P

pazar günü; çocukluğumda 9 kiremit oynadığım takım arkadaşım, kafamıza belimize söğütler bağladığımız, türlü oyunlar oynayıp hep kazanan taraf olduğumuz, yanında karnım acıyana kadar güldüğüm, zeki ve bir o kadar da uyanık olan çocukluk arkadaşımın nikahına gittik ablamla birlikte...
açık hava mekan,
ılık bir rüzgar,
yağcıgaranın hazırlayıp ikram ettiği limonata,
masalardaki kurabiyeler, (kurabiyesiz masaya oturduk!)
ney,
dualar, temenniler, aminler eşliğinde kıyıldı nikahı...
çok keyifliydi...
huzurlu bi düğündü...
sabırlı insanlar için çok ideal...
keşke babamı zaptedebilsekte ablamınkini de böyle yapabilsek ama ne mümkün:)
nikah tarihi şimdilik kesin gibi blog ama söylemiyim sürpriz olsun! :)
bugünlerde ablam çeyiz işleriyle meşgul malum :) havlu oyaları, danteller cart curt işte:) eniştem birsürü yapma biraz da yuriye kalsın demiş canııııııııım canım eniştem :)) beni eniştem bile düşünüyor siz düşünmüyorsunuz diye evdekilere carlıyorum bende:Pp

İşte hayat devir daimlerle sürmeye devam ediyor...bir zamanlar ben stajyerken artık benimle çalışan bir stajyer var...telefona bile bakmaya çekinen, cici bi kızcağız...o da beni sevmiş bugün annesi bıtladı hemen:) emin ellerde merak etmeyin dedim:Pp  soru sorabiliyor, meraklı biri aslında..benim semiramisi aratmayacak bana:)) kemalizmle gülüyoruz bakalım şimdilik oh be stajyer olmak var diye, 18:00'da gönderdim kızı zira:)
stajyerin gözünden ben de kendimi görmeye başladım...kimlerle çalışıyoruz, neler yapıyoruz onları onun gözünden dinlemek hoş olabiliyor...kendimle gurur duyuyorum haha:P

bugün bi diyaloga şahit oldum kıs kıs güldüm:)
iş arkadaşımın(kemalizm) 11 aylık kızı var...bi arkadaşı geldi bugün işyerine kucağında da oğlu var...
bizim kemalizm oğlunu seviyo hanimiş manimiş:) metin ali feyyaz diye espriler yapıyorlar...
-benim oğlum hiç kıpırdamıyor lan maç izlerken
-benim kız da reklamları izliyor çok seviyor reklamlar varken yedirebildiğin kadar yedirirsin
-kulağını kurcalıyo bak doktora götür metin'i benim kızda elini kulağına götürüyodu meğer iltihap varmış kulağında çocuğun!
-katı yiyecekleri ne zaman yedirmeye başladınız kızına?
-1 ay falan oldu :|
oha nan! kadınlar konuşuyor anlarımda erkeklere nolmuş böyle abi, çok güldüm:)) bişi de diyemedim :))
iyi gelişmelerdir herhalde, ilgili ve genç babalar güzel güzel :Pp

sustum tamam!

alain delon

Hiç yorum yok: