23 Eylül 2010 Perşembe

değerlendirme çalışmaları Vol 2: görücü usulü denen şey kaldırılsın, erkekler daha cesur hale gelsin istiyorum, kızların kendilerini terslemesinden ya da reddetmesinden çekinmesinler korkmasınlar istiyorum..çok şey mi istiyorum? cuma günü o işimin yoğunluğu arasında kayınvalide adayı ve aracı olan müşterimin işyerime gelmesi, kendimi sinirden sürekli kasıyor olmam, ağlamak isteyip ağlayamam, patronuma olan sinirim hepsi bu görücü yüzünden..bir de kalkıpta bana demesinler mi -inanmazsın daha çocuğun bile haberi yok! e abi gelmeyin o zaman zorunuz ne yani? sanki ben çağırdım!ertesi gün çocuk(30+1)geldi...çocuğa bir bir söyledim..bu işlerin çok zor olduğunu, birilerinin ittirmesiyle daha da zorlaştığını, zorumuz mu var, evlenmek için evlenilir mi diye düşündüğümü açıkladım...O da benimle hemfikir olduğunu, dün akşam arayıp kendilerine haber verdiklerini ailesiyle tanıştığını anlattı:) Velhasıl her iki taraf içinde zor bu işler...
ha başka türlü nasıl olur derseniz, çocukta dedi ki ben zaten seni tanıyor olsam hoşlansam gene gelirim ki senden de bişey alırsam zaten gelişir dedi. Bunu bi arkadaşıma anlattım mok gelir dedi:))
Gençler size sesleniyorum(hayır ben de yaşlı değilim tabi de:P yaşı 20 falan olanlar:P) eğer evlenecekseniz elinizi çabuk tutun ipin ucu bi kaçtımı kaçıyor haberiniz olsun:))

İş hayatımda değişiklik istediğimi hep söylüyorum zaman zaman...İş hayatında duygusal bir bağın olmayacak kardeşim 2+2=4 yani...Kanunların kuralların işlediği düzenli disiplinli bir işletmede çalışılması gerektiğine hep inanıyorum... Mesai saatlerinin, yıllık izinlerin patronun keyfiyetine göre değil de çalışıp hakettiğim ve hakkım olanı kullanabildiğim bir işyerinde çalışmayı istiyorum. Hasta olduğumda sürünerek çalışmak istemiyorum...Yok pahasına birilerinin bi taraflarını büyütmek değil olay, iyiyken çok iyisin ama en ufak şeyde patronun suratını çekmek zorunda kalmak çok sinir bozucu...Her gün akşam ezanında işten çıkarken birşey yok, bir gün erken çıkarsan surat beş karış oluyor..Bir de sanki ben çalışmadan kazanıyormuşum gibi davranıp benden teşekkür beklemesini aklım almıyor, sanki bedava veriyor! Ona kalırsa SSK lı olduğuma şükretmeliymişim! Bunlara karşı gelince de ASİ damgası yiyorum bir de üstüne...Pff...Yarın izinliyim, bensiz kalmak zor geliyor ama üzgünüm bu bir gün mutlaka gerçekleşecek...Kendim için de beklenen gün gelecekse çekilecek çile kutsaldır diyerek züğürt tesellisi yapıyorum...
 
Ablamın çeyiz sandığına oturdum ben bugün:)) 145.-TL+birer hafta Assos ve Bozcaada tatili :P bunları alınca kalktım sandıktan :P yoksa beni de sandıkla beraber götürmekle tehdit ettiler :))Eşyalar arabaya sarıldı, neyseki duygu yüklü bir ortam değildi, annem ve babamın seyredişi güzel geldi hatta..Yarın evini yerleştirmeye gidiyoruz ablamın kısmetse...
İşten izinliyim..bensiz kalasıcalar!

2 yorum:

yüksek ökçe dedi ki...

cok tatli yazmissin:)

insallah hersey gonlunce olur ve sevdigin, gonul ve emek verdigin biriyle evlenirsin yuricim:)

yuri dedi ki...

İnşallah yüksek ökçem inşallah:)