21 Nisan 2011 Perşembe

Sevgili blogum,
Seni pötikare kumaşla kapladığım günlüğüme tükenmez kalemle yazı yazmak suretiyle aldatıyorum.
Günler günleri koşturuyor işte...
Güzel heyecanlar bekliyor hepimizi(inşallah)
"Nisan kendini mart sanıyor" demişti biri ff de ne kadar doğru demiş buzz gibi giderken hava bugün birazcık güzel yüzünü gösterdi bize güneş...
Ablama doğum günü hediyesi olarak 3 tane kitap gönderdim kargo bugün teslim edilecek inşallah bakalım beyenecek mi :)
hafta sonu benim için oldukça önemli dırırırırırmm!
Mayıs başında bi eğitime katılacağım, motive olup geleceğim inşallah:P
Ablamı çok özledim, mayısta bir de onun yanına bi hafta sonu kaçamağı yapma planları yapıyorum...
Bu hafta sonunu atlattıktan sonra  babamın anneme aldığı esmer singer dikiş makinasını teknolojik gelişmelerden faydalanması için bayiye bırakıp yaz için güzel uzun etekler dikesim var, tumblrda gördüğüm şahane binbir çeşit craft işleriyle haşır neşir olasım var...(zaten çalışmıyor olsam ilk işim dikiş kursuna gitmek olacak!)
Ha bir de daktilomu boyamak istiyorum...
İstediğim şeyleri yazsam burdan köye yol olur be blog!
Şimdilik hoşçakal, çok çok güzel haberler alalım ve buraya hayallerimin gerçekleştiğini yazabileyim inşallah!
Sevgiler...


not: aa bu arada yeni yeni izleyicelerim gelmiş 75 kişi olmuşlar hoşgelmişler :)

Hiç yorum yok: