31 Aralık 2011 Cumartesi

2011'de çok yoruldum ben. 
bunaldım, sıkıldım, sevmedim 2011'i...ben bir şeyler yapmak istedikçe bir şey hep ensemden  tutup oturttu beni yerime, asıldı arkamdan hep. çok yoruldum, çok ağladım.kendimi hiç bu kadar güçsüz, dayanıksız hissettiğim bir zaman dilimi yaşamamıştım. bıktım ve bezdim. ayaklarım geri geri gitti işe giderken. ayaklarımı sürüdüm.
ama fark ediyorum ki taşlar yavaş yavaş oturuyor yerine bana kalan beklemek sadece...bakmayın sadece dediğime karşıdan geçip seyrediyor gibiyim olanlara. bekliyorum bekliyorum ama artık sabredemez oldum, zorlanıyorum...

2012'de daha doğrusu en kısa zamanda istifa etme hayalini kuruyorum. İşimden, patronumla helalleşerek ayrılmayı, özgürlüğüme kavuşacağım günü dört gözle bekliyorum. yepyeni bir iş istiyorum. çok kısa zamanda yaşamak istediğim tek şey bu...

umutsuz yaşanmıyor, ne kadar üzülürsek üzülelim bizi ayakta tutan bir şeyler var hep çok şükür...onları görüp sıkı sıkıya yapışmak gerek belki de ve kıymetlerini bilmek...
Allah hayalsiz, umutsuz bırakmasın hiç...


resim

2 yorum:

Meral Erdoğan dedi ki...

yuri, bu bahsettigin seyi bir yil boyunca planlayarak -bir suru kucuk hesap yuzunden- nihayet gerceklestirdim. her seyin bir zamani varmis gercekten. umarim her sey cabucak yolunca girer...

yuri dedi ki...

inşallah ben de tıpkı sizin gibi planlayarak ve uygulayarak başarabilirim.sizinkinin gerçekleşmiş olmasına çok sevindim :)