22 Kasım 2008 Cumartesi

iyiki doğdum gördün mü bak 25 oldum :)


buraya bunları bir gün sonra yazmak istemezdim ama elektirik kesintisi getirdi bizi bu hale napalım:)
dün mericim pastaneden pastalar kurabiyeler alıp yanıma geldi canım benim başbaşa oturduk sohbet ettik onun nişanlısını nasıl özlemle bekleyişine şahit oldum.. çok kalmadı evliliklerine onlar kadar bende heyecanlıyım çünküü nikah şahidi ben oluciğim inşallah öhöö öhöö :))
mericim gitti bende smrmslere yol aldım nasıl rüzgar nasıl yağmur üstelik..nişanını yaptık eve geldim annecimler+hatçem sohbet ettik herkes yatağına geçti..
bende dışarıdaki yağmur, oluklardan akan su sesi, sobadan gelen kozalak çıtırtısı eşliğinde mum ışığında yorganımı sırtıma bürüyüp hayaller kurdum..(hayallerin notu az ileride karşınıza çıkacak)
inşallah yeni yaşımda herşey herkes için iyi gider de bende bunları görmekten mutlu olurum..
sevgiler...

Hiç yorum yok: