21 Kasım 2008 Cuma

kutlama:)


smrmsin yarınki nişan töreni münasebetiylen doğumgünüm bugüne alındı :) yuri Yaş: 24 Cinsiyet: Kadın Yer: Balıkesir : Türkiye blogumda görünen bu tanıtımın bugün son günü (üzüleyimmi ki sevineyimmi ki ) yarından itibaren yaş kısmı değişiyoorrr ! kızlar dün bensiz çıkıcaklarmışki bana yakalandılar hadi sende gel dediler (artık doğumgünleri eskiden bolca yapmış olduğumuz süpriz niteliğini yitirdiğinden yada monotanlaştırdığımızdan)ve sonra senin gelmen hataydı dediler:) bugün akşamüstü hepsi işlerinden çıkmış (smrms bile gitmişti) birden ellerinde topkek ve üzerinde bir mumla iyiki doğdun diyerekten daldılar dükkana :) canlarım benim mericim, smrmsim, emoşum... mumu üfledim ve hediye paketlerini açtım yırtaraktan :) çok güzel bir Allah-Muhammed tablosu (ileride evime asabileyim inşallah diye:P) ve birde çok cici kalpli bir tabak ve içinde kaşığı çatalı .. çok beyendim .. patron ve kmlzm bizim neden haberimiz yok dediler, yurinin doğumgünü aslında yarın sizde yarın kutlarsınız dedi kızlar:)) belkide son birlikte kutlayışım canlarımla doğumgünümü.. kimbilir belki farklı yerlerde olucaz herbirimiz..ama kalplerimiz bir olucak, uzaklardada olsak hep yakın hissedeceğiz birbirimizi... herbirinizi çok seviyorum ben... akşam komşumuz gittikten sonra evdeki canlarım hediyelerini vermeye niyetlendiler yarın yokumya :)) herkes çeyizime yönelmiş vaziyette hayırdır inşallah :P annem dantel fiskos masa örtüsü almış çok şık çok beyendim doğrusu bişi :) sonra sevgili gelinimiz fıstık yeşili havlular ve ablam, canım ablam son zamanlardaki bir bileziğim bile yok haykırışlarımı(takabileceğimden de değil aslında ama) çok derinden işitmiş olacakki çok güzel bir altın bilezik almışş(kırmızı kurdalesi bilem var) banaaaaaaa(şevval triplerde bu arada:) nasıl duygulandım anlatamam madden manen çok etkilendim ağladım gene hepsini öptüm sarıldım iyiki hepsi var iyiki onlarla yaşıyorum hepinizi çok seviyorum ay ağlıyorum gene ya uf :((

Hiç yorum yok: