26 Ocak 2009 Pazartesi

heyecan


cv, hayaller, haliç, istanbul, inanç, derya..inanmak istiyorum. Umut bağlamaktan korksam da, böylesi karamsar bir dönem geçiriyor olsak da yinede güzel hayal kurmak..hayırlısıyla olsun istiyorum...heyecansız olmuyor hayat anladım, küçük bir umut bile yetiyor insanın heyecanlanmasına. Doktora gidince de heyecanlanıyorum ben, bide aşık olunca, bide yeni şeylerle işte..Kıpır kıpır oluyor içi insanın.. taa ki üzerine zaman serpişinceye kadar..üzerine eklenen her geçen dakika kıpırtıları yok ediyor.. yinede heyecanlarımız hiç bitmesin her gün bir yenisi eklensin, gerçekleşsin hayallerim(iz) istiyorum...yoksa hayatın tadını yakalamak her geçen gün zorlaşıyor sanki...
unutulmasın diye not:
semiramis der ki: inşallah bu hayalinde sönmez :))buyur burdan yak:)

Hiç yorum yok: