23 Ocak 2009 Cuma

görücü geldi hanıııımm

geçen gün karşımızdaki okula yeğenini bırakmaya gelen bi kadın yarım saat bizim evde beklemişti gidene kadar. sadece o kadar gördüğüm genç kadın bugün işyerime gelip beni dışarı çağırdı. heh dedim para isteyecek:)) herkes parayla bozdu zira bu aralar kıt kaynak haline geldiğinden. neyse bıraktım müşterileri çıktım dışarı. biz dedi sana dünürlüğe gelecez kardeşime dedi kardeşini işaret ederekk oda mericin önünde dikilip dururmuş gülesim geldi:) evliliği düşünürmüsün falan dedi yok abla dedim evede gelseniz aynı şeyi söyliycem dedim. ama kadında tık yok hani kardeşim şudur budur sadece 83 lü dedi. e kimdir nedir anlat madem dimi yok. bende soramam ama nerde yaşıyomu ne dedim. kadında dubai'deydi o 3,5 yıldır 1 aydır burda dedi. bu kadar işte..

Hiç yorum yok: