25 Mayıs 2009 Pazartesi

günaydın blog dün artık birden çok iş yapınca artık yazmak gibi bi durumum olamadı. dün sabah kalktık doğru necmiyelere. gelin çıktı evden. 3 gündür düğün yemeği yemekten bö gelmişti artık:) sonra eve gidince mericiğimi arayayımda eve bi kahve içmeye çağırayım diye ben düşünürken o beni aradı akşam 8 gibi gidiceklermiş geldiler neyse kahve içtik mericimle konuştuk, istanbuldaki hayatını, yeni alışkanlıklarını, aileden uzak olmanın zorluklarını, evliliğin çocukca şeyleri kaldıramayacak kadar ciddi ve sorumluluklar taşıdığını vs..konuştuk özlem giderdik..kocasıda beyendi bizim oraları..babam su doldurdu ist.a götürsünler diye bidon parası almasınmı onlardan! bi sinir oldum sorma gitsin. baba saçmalama dediysemde söz geçiremedim. neyseki mericim anlar tanır babamı:S onları yolcu ettikten sonra ev işleriyle ilgileneyim derken honça için çağırdılar hadi bide honçaya gittim necmiyenin peşinden bohçalarını götürdük. sonra emnelere geldim. emneyide aldım bize götürdüm. ders çalışalım deye he kesin çalışırız dedik:) yemek faslından sonra aşk tutulması diye bi film vermişti kemıl onu izledik fenerbahçe ile ilgiliymiş film ama güzeldi:) hatta ablam abartıp ağladı bile :)) bir pazarıda sonlandırmış olduk.. bu hafta inşallah full time istatistik haftası olurda mezun olabilirim inşallah ya..

Hiç yorum yok: