26 Mayıs 2009 Salı

sevgili dünlük:)

artık günlük olayları değil bi gün önceden yaşadıklarımı anlatır oldum sana blogcağzım. fatih abi ile soru çözdük dün 2.kez . ben evde çalışmadım hiç henüz, bugün ona gitmeyip evde çalışayım diyorum ne dersin sence yapcakmıyım? hiç sanmıyorum dediğini duyar gibiyim:) e hala dükkandayım ben çıkamıyorum ve senle ilgilendiğim sürecede işlerim masamın üstünde beni bekliyor olacak. biliyomusun emneyle atıştık bugün daha doğrusu ben sen hala niye faks çekiyosun gibi abuk bi soru sordum. oydu kabahatim:) kızdı bana falan o anda. bende çok pis bozuldum ama bereket çabuk yatışıyorum ki geçti sinirim. niyetim onun uğraşıp üzülmemesiydi oda biliyor bunu sonra bi ton özür ve vicdan muhabbeti ..unut gitsin deyip bu olayıda kapattık ama işi başka yerlere kadar taşıdı diğer arkadaşlarım kadar yakın arkadaş olamıyorum sana vs gibilerinden. içinde çok şey taşıyor bu kız sonra ağır gelip birden patlıyor. sonra iş çıkışı dondurma alıp gelmiş okul arkadaşı harun falan burdaydı hep birlikte yedik mutlu olduk ve o gitti..bense sana yazıyorum başkada bir halt yok blog. şu sınavı bi atlatayım paso gezicem ha :) bu arada mericim pazar gün geldiğinde beni çileklerin içinde fotomu çektiydi pek güzel çıkmış.

12. Yak Gel.mp3 - Funda Arar - Zamann Eli (2009)

Hiç yorum yok: