21 Mayıs 2009 Perşembe

içim bir hoş

of nasıl heyecanlandım, nasıl utandım anlatamam sana blog. murat bey geldi az önce telefondaydım onu görünce bi heyecanlandım ki telefondaki ne diyor hiç anlamadım hı hı dedim salladım gitsin. telefonu kapatınca hoşgeldiniz murat bey dedim adımla hitap etmesi beni biliyor olması bi yana patronumun yanında beni bi övdü ki of nasıl utandım kızardım kafamı önüme eğdim kaldım öyle. neşe hn.ı sordum az önce görüştüm çok selamı var sana oda çok seviyo seni dedi. yurinin çok pozitif bir iletişimi var dedi. patronumda okuluda bitiyor onun daha iyi yerlerde çalışmasını istiyoruz artık 10 seneye gidiyor dedi. murat beyde bize transfer edelim bursada çalışmayı düşünüyorsa seve seve dedi! aman allahım bu cümleleri o anda duyduğuma inanamadım! nasıl heyecanlıyım ama adamın yüzüne bakamıyorum. yüzümde kırmızı ve salak bir gülümseme:) teşekkür ederim dedim rica ederim dedi o karizma haliyle..onur duydum dedim..yanındada acemi bi çaylak var oda bu yuride kimmiş be falan diyodur herhalde içinden:) patronum yemeğe götürmüştü dönüşte burda indiler benimle vedalaşmak için, el sıkıştık sen bizsiz yapamazsın patronunu fişle dedi:) yanındakide hasarla ilgili bi durum olursa dedi kart bıraktı memnun oldum dedim hadi oldu:) inan bana blog benim için böyle düşünen insanların var olduğunu bilmek bile benim için bi yerlere gelmiş olduğumun kanıtıdır hissiyatını verdi bana. patronumada minnet borçluyum yemekte kaç kez söylemiş beni değerlendirmesi gerektiğini, bensiz yapamıycanı ama beni iyi yerlerde görmek istediğini belirtmiş.beni desteklemesi arkamdan itelemesi geleceğimin var olduğunu sürekli söylemesi yılların bendeki birikiminin sonuçsuz kalmayacağını bilmek bana güç ve teşvik veriyor.. inşallah burda yazılanlar bir gün gerçek olur ve o gün çok uzakta değildir ..ve inşallah en az murat bey kadar işimde uzman biri haline gelirim.. bursa sanırım sana gelicem..bi gün ..

Hiç yorum yok: