20 Mayıs 2009 Çarşamba

yağmurlu bir gündü

iyi geceler blog. bugün malum 19 mayıs tatili ellere var ama bize yok misali gittik işimize ama aylakız istatistiğe kafa yormaya çalışıyorum ama yok anacım basmıyor kafam.eski soruların çıktısını aldım sorulardan konulara gitmeye çalışıyorum yok ı ıh beceremiyorum yapamıycam bu işi gene kalıcam haykırışlarımı emnem işitti fatih abiye gidelim istersen akşamüstü dedi o anlar bi sorarız geçersin dedi. fatih abi dediğide dayısının oğlu ODTÜ makina mühendisliği mezunu. kafa zehir gibi çalışıyor adamda. gel gelelim okulunun son senesi psikolojik bi rahatsızlık sonucu şu anda düzenli bir işte çalışamıyor ilaç kullanıyor vs.. gidelim dedim ya nolcaksa olsun. neyse gittik tam çıkmak üzereymiş, fatih abi 10 günüm var mezun olmam lazım nolursun mırrr falan dedim, çok paranı alırım dedi paragöz:) yeterki geçeyim dedim. bi baktı yok dedi ben anlamam bundan aha dedim bittim ben. sonra soruları tutuşturdum eline cevabının ünitesini bile gösterdim hemencik çözdü tabi bende hemencik anladım:P bırak bana bunları ben akşam çözeyim yarın 19:30 da gel dedi:)randevum var yani inşallah anlarım, inşallah çözebilirim ve inşallah mezun olabilirimmm(z)..tüm aöf mağdurlarına başarılar dilemeyi bir borç bilirim. hiç kapağını açmadığım derslerden geçmiş olup bunu geçememenin acısını kalbimde taşıyorum. benle aynı halde olanlara sabır ve çalışma azmi diliyorum. hadi selametle...

Hiç yorum yok: