7 Haziran 2009 Pazar

hem isteyip de hem yapmadığım hayallerim gerçek olsaa

Bi sürü şey yapmak istiyorum şu ara. Sınavı atlattımya -sonucu henüz açıklanmadığı için sınırdan kalma kaygımdan dolayı çok rahat olmasamda- başka şeylere yönelesim var. Hani becerikli blog yazar hatunlardan özenip başladığım 3 tane örüp bi kenara sıpıttığım motifli tığ işi örgüyü yapmak istiyorum mesela, anaa kadınlar maşallah yapmışlar bitirmişler bi sürü, ya ben tembelim ya vaktim yok yada onlar çok becerikli. Evli çocuklu çalışanmı ararsın maşallahları var bende soktum iplik poşetini bi kenara duruyor öyle:) Bide çeyizlik eşyalara merak saldım şu ara, dantel vb hiç doğru dürüst bişiler örmedim ben güzel örsem bile arkasını getirmiyorum fi zamanında bi damat bohçası başlamıştım oda duruyor bi kenarda hatta nerde onu bile bilmiyorum:)) Satın alcaz mecburen:P Yarın 3 tanecik Arçelik kettle almayı düşünüyorum. Bakalım uyarsa. Biri anneme biri ablama biri bana:) Dikiş dikmek istiyorum. Hep severdim dikiş dikmeyi. Annemin singer dikiş makinası duruyor evel zamandan. Babam almış ona. Anneme dedem almak istemiş eskiden rahmetli ninem aldırmamış. Ah ninem ah:) spagetti yiyişin geldi gözümün önüne. Nur içinde yat. Seni tanımadım dede ama seninde mekanın cennet olsun inşallah. He nerde kalmıştık eskiden elbezi, mutfak için tutaç vs dikerdim. Şevval'e puantiyeli bi jile dikmek istiyorum şimdi. Vaktimi benim düzgün kullanmam lazım tüm bunları yapabilmek için lakin işten eve 9 gibi geliyorum nerdeyse. Sonrası yemek ve bizimkilerle iki bıdırtı sonra cumburlop, anca yetiyor. Annem diyorki eskiden 1 gün 1 yıl gibi gelirdi akşam olsa diye bakardık diyor e şimdide günler 24 saatten ibaret değilmiş gibi. 1 yıl 1 gün gibi artık. Ahir zaman alametleri bunlar öyle diyorlar ciddi bak. Dikişten ahir zamana nasılda atlanır öğren ablandan blog. Film özürlüyüm, ne çok seyretmişliğim vardır nede sinemaya gitmişliğim. Burda sinema yok ben napim kardeşim:P Urfa'da Oxford vardıda bizmi gitmedik hesabına döndü:S Bi sürü film izlemek istiyorum. Akşam My Sassy Girl filminin 1. yarısını izledim bugünde 2.yarısını izliycem napim uykum geldi:) Bursa'da özgül illa ölü gelini izlettiricektide orda da uyuyakalmıştım:) ölü gelinide izleyeyim evet victorcumu hı hım. Kitap okumam pek. En son okuduğum kitap "Masumiyet müzesi". Onuda almam sevgili, çalışkan, kültürlü bloggerların etkisindendir muhtemelen, baktım herkes okuyor bende okuyayım dedim. Aman o ne aşktı öyle. Ben bide uzun uzadıya ve platonik aşkları sevmiyorum. Ne öyle sev sev karşılık yok bişi yok nereye kadar yani:) Aşktan anlamadığımda çok açık.. yaşamıyorum ki nasıl anlayayım :P Demek ki napıyosun Elif Şafak "AŞK" alıyosun ve okuyosun tez vakitte. Ne tavla nede satranç ne puzzle hiç biriyle yakın ilişkim olmadı bugüne dek. Bilmiyorum hiçbirini nasıl oynanır nasıldır. Amma asosyal göründüm:) Tüm bunları okumak, izlemek, dinlemek ve öğrenmenin yanısıra bol bol gezeyim, yeni yerler yeni mekanlar keşfedeyim istiyorum. Laftan lafa atlıyorum.Beyoğlu'nda bi mağazadan lacimsi bi gömlek almıştım çok güzel-di. O artık yırtık. Ablam dün 10 dk giymiş ama gül ağacına mı taktırdı naptıysa caart gitmiş caaanım gömleğim:( Bide ağladım blog sorma:) annem bi gömlek için ağlanırmı dedi bana, bereket ablam yanımda yoktu ona sarabilirdim. Sonra geçti. Gömlek değilmi bu canım diyebiliyorum en azından.. Ha bide bugün bisikletimle emnelere gittim güne. Sıcaktı hava kızardım falan ama keyifliydi be. Özlemişim bisikletime binmeyi.. Ha dönüş mü yok cesaret edemedim o yokuşu çıkmaya abim bagajına atıp getirdi :)))

Hiç yorum yok: