1 Haziran 2009 Pazartesi

Yorgunum blog. Dün sınavı atlattık çok şükür. Kendimi inek gibi hissettim:) koskocaman hesap makinasını çıkardım sıranın üstüne takır tukur:)) sanki çok iş yapıyomuşum gibi:)) yaptım bakalım bişiler ama yapamayıp salladıklarımda var yahu öss gibi büyüttüm ama mecburum mezun olmaya artıkın. İnşallah mezun olmuşuzdur bakalım ne olucak. Sınav sonrası hatcabada beni bekleyen ablam ve emoşıns ın yanına gittim. Betül aramıştı onunlada buluştuk. Sonra ver elini bit pazarı:)) zaten 100. yıl EML yürüyerek git gel ayaklarım şişti üstüne pazarıda ekledik tam oldu. Baya bi gezdik, ayaklarımıza kara sular inene dek. Aa bide aştım kendimi artık, lcw daki adaşımla tanıştım, başka bi satışçı kıza ayakkabılarınız çok güzel dedim normalde çekinir konuşmazdım değişimemi uğruyorum ne:) Sonrada 9 otobüsünde yer olmaması nedeniyle 11 otobüsüyle dönünce şaftımız kaydı.Bide betülün nişanlısına aldığı rodi tişört poşetini kaybettiğimiz farkedince otobüste panikledik. Neyseki bulundu oturduğumuz yerde bırakmışız:) kendimizi unutmadık oralarda iyi:)) Gözlerimizin açılmaması, şiş ayaklar, ve yeni bir hafta.. İnşallah mezun olmuşuzdurda gezdiğimize ve gezeceğimize değer... süper bir hafta geçirelim inşallah..

Hiç yorum yok: