24 Temmuz 2009 Cuma

Bu aralar kıskanç insanlar düşündürüyor kafamı. ne alıp veremiyorlar ki insanlarda birbirlerini çekemiyorlar.. sırf dünya malı ha başka bişi olduğuda yok.. kardeş kardeşe küsüyor neden mal mülk miras yüzünden.. daha bi kişi duymadım helaliyle anlaşarak kardeşlerimle koçlar gibi paylaştık biz mirasımızı annem babam rahat uyusun diyenini görmedim duymadım duyan varsa banada bildirsin nolur..hep bi üçkağıt hep bi iş çevirme açıkgözlü olcaksın uyanık olcaksın diyip kardeşinin ardından önünden laf yapma vs..abi nereye götürüyoruz sanki ya görmüyomusun faniliği ölümün bize yakınlığını yani bal gibide biliyosun aslında ama yok, evde eşlerde ayrı dert dırdır vırvır.. hak helal olsun kalp kırıklıkları olmasın kardeş kardeşin hakkını yemesin üzmesin..küslükler olmasın..adalet ve dürüstlük olsun..eşitlik olsun..kıskançlığı zaten anlayamadım herkes birilerini kıskanıyor ve birbirinin açığını arar bi halde..hastaysa hastalığını madden durumu kötüye gidiyosa vaaaaaay o adamın haline..kötü gün dostu diye bişi varya hani bide iyi gün dostu..ben artık o iyi gün dostlarına daha bi inanır haldeyim sanki..kötü gününde yanında olanda çok olabilir artık senin acı gününde ezik gününde de sana seyirci kalıcak insan yanında olabilir belki ama iyi gününde senin o iyi hallerini, mutluluğunu paylaşabileceğin insan sayısı gün geçtikçe azalma halinde bence..acı bi gerçek bu..kabullenilmesi zor bi gerçek..çünkü paylaşıcaz herşeyimizi insanoğluyuz..mutluluğumuzuda acılarımızıda sevinçlerimizide paylaşıcaz ki sevicez birbirimizi..yoksa arkadaş yok çevre yok mal gibi ot gibi bi yaşam..ama öyle bi hale geldi ki sanki insanlardan uzaklaştıkça kafa rahat gibi dingin gibi.. çünkü laf yok söz yok hasetlik yok..demek ki napmak lazım iyi seçmek lazım, ayırt edebilmek lazım dostları, arkandan iş çevirenleri derhal şutlamak lazım, mesafeyi korumak lazım..lazım allah lazım.. güven duygusu yitirilmiş ben bile burdan bunları yazıyosam karşı komşusunu tanımayan kent yaşamdakiler napsın.. insanlar içine kapanık bunalımlı sorunlu bi hale gelicekler zamanla..aman nerelere girdim ben böyle, çok sosyal içerikli bi post oldu:P iyi geceler blog.

Hiç yorum yok: