26 Temmuz 2009 Pazar

Pazar olmasına rağmen erken uyandım. Annem bulgur kaynatıyomuşmuş ki asiye abla geldi. Komşu kızının düğününe gelmiş oğlan eviymiş. Hep birlikte kahvaltı yaptık merve ve cemile teyzede bizde yattıydı. Asiye abla da kim dersen blog; bu teyzem nur yüzlü kırmızı yanaklı süleyman amcayla evli bizim evden biraz ilerde çam ağaçlarının içinde buz gibi dağdan inen suyu olan mis gibi bi çiftlikte yaşayan biri.. Evin önünde bi traktör. Trafik sigortasını yapıyorum o traktörün senelerdir. Asiye ablayı çiftliğine götürelim diye çıktık evden.. 70 yaşındaki Süleyman amca bizim sigortacı gelmiş diye karşıladı bizi. Asiye ablam hemen gitti bize birer ayran yaptı ama süzme yoğurdundan nasıl da lezzetli tepside ki duran bardağı da içicektim aslında ama ayıp geldi:) 70 yaşıma girdim en güzel yıllarım şimdi dedi süleyman amca.. çocukları yok..80 dönüm arazisi varmış orda..şimdi bolluk bereket herşey diyor..Biraz devleti kurtardık ayranlarımızı yudumlarken..Eskiden yarma çam ağaçlarını bulup çıralarını alır onlarla dururlarmış geceleri.. Rahmetli Özal bi çoban yatağı kalmıycak elektiriksiz dediği zamanlarda elektirik almışlar çiftliklerine.. Halimize bin kere şükür dedi.. Elimize de bi torba süzme yoğurdunu tutuşturdular ve yolun üstündeki bi kırmızı erik ağacını toplayın dediler.. Erikleri silkeledik bi güzel mutlu mesut yolumuza gittik..Sadece komşularının olmamasından şikayetçiler.. Ölmüş komşu tarla sahiplerinin çoğu çoluk çocuğuda ilgilenmiyomuş..yalnızlar anlıycan.. Ama o kadar mutlular ki o çiftlikte bi ömür yaşayabilirim sanırım...O kuyu suyunda yüzümüzü yıkadık şifa niyetine nasıl güzel nasıl güzel bide tarihinden bahsetti mezarlar falan var oralarda hiç görmemişiz beni bırak babam bile görmemiş oraları..Öğleden sonrada suçıktıya gittik güncü kızlarla..artık hiç anlatmim ordakileri rezillik, aptal yerine konma, şapşallık ne ararsan oldu..ben kendimi kötü hissettim günün sonunda ama inşallah iyi şeyler duyarız bakalım...

Hiç yorum yok: